dimecres, d’agost 02, 2006

LCV2 Badalona -7

Despres de faltar a Ripoll per motius academics i despenjarme del top 32 decideixo que m'he de posar serio si vull estar al torneig de Desembre, aixi que durant tot el mes vaig patir un empatx de Vintage, testejant dia si dia també casi casi, intentant dominar una mica la Grim Long.

Divendres 28:

Porto desde dimecres fotut i a sobre estic zombie perdut de les vacunes i a sobre ens passem el Kelwyrm i jo tota la tarda rodant un curt per un conegut, aixi que a apuntar el deck i a dormir d'hora, sense fer testing previ, pero llegint previament a anar al llit "The art of playing Grim Long".

Dissabte 29:

El despertador sona a les 7 del matí, i a les 7:40 passa l'Edu-78 a buscar-me i nem cami a Rubi a buscar en Kelwyrm i cap a Badalona falta gent. Arribem bastant d'hora aixi que nem a fer un cacaolat o algo que s'assembli a un simulacre d'esmorzar, anem al local del torneig, veiem que encara esta tancat, i despres d'esperar una estona i vigilar amb l'escamot de coloms... decidim entrar. Un cop alla ens apuntem, saludem al Sabadell Team, als Maños i a N gent més on N és... bé, N és N. Veiem que hi ha barra al local, cosa k si va com sempre el torneig, o sigui malament, ja tenim on ofegar les penes. I al cap de res apunten pairings.

Ronda 1: Pablo Ambrojo amb BR Hate

Surt ell de blodstained, cosa k em tranquilitza ja que vol dir que no porta fish, i em dona torn, surto de mana duress, en resposta em fa un vampiric, i li trec random card que ara no recordo, veig que porta maze of ith de base, o sigui k es hate deck a mes no poder, em baixa un esferoide de resistencia que s'havia buscat amb el vampiric i dona torn, i comencço a donar torns per carregar la mà pero em baixa un Radkos Guildmage que va posant tokens i va pegant de 5 cada torn, i quan anava a 7 toca fer el tot per el tot, començo a tirar rituals, caban rituals, la will, faig imperial a tendrils i ancestral, nomes em salvaba robar el loto i que robo? el loto, i combo.

Segona partida em surt de chains of mephistopheles i jo amb 2 draw7 a la mà, faig mystical a chain of vapor pero em baixa un enchantment que fa que si faig tendrils perdre vides en comptes de guanyarles, aixi que 2 targets per la chain, aixi que mal assumte, topdeckejo grim tutor aixi que grim a tinker, tinker coloso for the win.

2-0
1-0-0 3 punts.

Ronda 2: Jorge Luque amb MUC

A la primera partida nem tirant spells, fins que es queda amb 1 carta a la mà i es tapeja per baixar un Menmarch, acte seguit el combo.

La segona partida em surt de mana 2x mox, caliz de 0 i B2B i casi que m'envaig a casa

Tercera i definitiva partida comencem amb leyline of the void, surto de mana, imperial seal a loto ruby i petalo per si decas fa chalice de 0, ell fa mana vas, i faig mana, loto, bargain, robo N cartes, i faig desire de 15 en torn 2, mostra les 15 cartes, veu que hi ha ritual i un tutor i concedeix.

2-1 2-0-0 6 punts
Ronda 3: Jordi Monraba amb Dragon

En la primera partida nem intercambiant spells fins que em tiro a la piscina i no te fow i puc combarlo

Segona partida, faig mulligan a 5 i em comba vilment.

Tercera partida, surto de mana vas, i surt de loto, cripta, cofre, fa un leer las runas de 2, tira un drac, es peta el cofre, anima el drac i diu, empat, casi em dona un infart, pensava k em combava de mà, arriba a tenir una terra i em comba ja que tenia cunning a la ma

Quarta partida, em kdo una ma sense cap terra, 4 caxarros i 1 tormods i 2 random cards, i entre la meva cripta i les meves citys em vaig fent pols i ell amb el cofre i les fows també, i arriba el moment k canten torns, ell va bazarejant pero no roba res que li vagi be, fins que baixa loto, i penso, loto a drac i m'envaig, estava a 3, i jo amb 2 grim tutors a la mà, pero no s'en adona i arriba el 5e torn... nomes em salva topdeckejar algo, un tendrils encara que sigui ja que ell esta a 2 de vida, i topdeckejo regrowth, miro que li queden 6 cartes al deck i faig regrowth a wheel of fortune for the win

2-1 3-0-0 9 punts

Guanyar les 3 primeres rondes, algo inusual en mi

Ronda 4: Oscar Bassart amb Horden Tendrils

Primera partida, duress x part meva, fow per part seva... faig una windfall amb ma de combar al seguent torn i tinc una duress que li faig, li trec un tutor i roba twister i em comba vilment

Segona partida, tinc una ma amb un petalo de loto pero ancestral i brainstorm, faig els 2 pero no robo re de re, i ell en torn 2 em comba.

0-2 3-1-0 9 punts

I parem per dinar, nem tots a menjar al restaurant paquistaní del barri i cap a jugar toca, pengen pairings i....

Ronda 5: Eduardo Albericio amb Intuitive

Uooo el Shivan, era un enfrontament desitjat, ja que navem 2-3 a favor seu, era el moment d'empatar :P

Primera partida, em fa de torn 2 tinker a coloso al que li faig un hurkyls i 2 torns despres em llenço a la piscina esperant no trobarme cap drain ni cap fow i per sort meva no m'el trobo i puc combar

Segona partida, em surt de loto, pearl, tolariana, penso que amb el que deu tenir a la ma no li combo ni somiant, i surto de mana xantid, al que respon a una intu a mystical, ancestral i demonic, li dono el mystical i al seu unkeep em fa mystical a craneal extraction i em treu el meu tendrils, jo resant perque em sortis la tinker o ja em veia intentant combar de torns infinits com deia Gaby a la ManaDrain, em dona torn i topdeckejo grim tutor, grim a tinker, tinker coloso i la vida li baixa de 11 en 11.

2-0 4-1-0 12 punts

Si guanyo la següent puc entrar en el top pactant la ultima, miro pairings i em toca en Harvestmath k porta fish, no fish no, poseu-me les Stax amb mes hate del mon, Intuitives, Gifts, Slavers, lo que sigui pero fish no, apart que no nava gens preparat contra aquest deck

Ronda 5: Harvestmath amb U/W fish

La primera surt de mana javaliner i baixo mana, fa un mago i llest de mi jugo en resposta una mystical a ancestral i nombra ancestral amb el mago, i no robo res decent i ell començ a baixar que si mes magos, que si ninjes que si mes javalineros... total, que moro vilment

La segona faig mulligan i em quedo ma de 2 brainstorms que em revelen cartes pessimes i ell amb les seves criatures em deixa fet pols

0-2 4-2-0 12 punts i el top fora del meu avast

Com que he acabat rapid vaig a fer un cubata amb la Neus al bar del local fins que pengen nous pairings i....

Ronda 7: Jordi Misse amb Sullivan Sollution

Baralla hatera on la hagi, 4 stifles de base que fan que combar sigui molt, pero que molt dificil.

Comencem a intercambiar duress i fows fins que em tiro a la piscina, i vaig nadar per la piscina i nadar fins que em vaig quedar sense aigua, vaig fer un storm de 29 i no vaig combar, vaig fer tots els draw 7, faig la will, i re de re, i concedeixo perquè em quedarien com 15 cartes al deck

La segona partida comença a ser una mica com la primera pero opto a fer tinker a coloso que resulta mortal ja que s'havia tret els anticriatures

Tercera partida, surt ell de mana plannar void i surto de petalo, loto, terra, peto loto per BBB, faig ritual, baixo necro que s'endu una fow, i amb els 3 manas que em kdaven faig tinker a coloso que em dona la victoria.

2-1 5-2-0 15 punts

Pengen els final standings i acabo 11e.

Props.

Com es nota el testeig previ, millor no tornar anar a jugar sense testejar
Poder tornar estar a dins del top 32
Passar-ho be amb la gent de sempre
Que hi hagués bar al mateix local
Veure per aqui als maños

Slops

No poder fer top 8
La maleida calor que feia al local