dijous, d’agost 24, 2006

LCV2 - L'Arboç, 20/8/2006

Bé, el cas és que diumenge passat hi havia torneillo de Lliga Catalana a l’Arboç, i vist que des que porto els putos 12/12 no havia fet gaire el ridícul (15 punts a Ripoll i 12 a Badalona), vaig decidir seguir provant sort amb la Welder Mask a veure què passava. El deck era molt similar al de Badalona i Ripoll, excepte que em vaig cansar de la frikada dels Granite Shard i vaig tornar als clàssics (o sigui, 2 Triskelion i 1 Karn), i vaig fer lloc per 1 Gorilla Shaman. La resta, els típics cacharros; que si Smokestacks, que si Chalices, que si Spheres of Resistance (jo <3 Sphere), Masks, Welders i 12/12s (el llistat està al post de la LCV).

Després de llevar-me infinitament d’hora, quedo a les 8.00 devant de Perra amb Defe i Arru, i anem en el cotxe d’aquest fins a Castelldefels, on recollim a Harvest i, des d’allà, anem tirant cap a l’Arboç (fent un recorregut lleugerament random, i amb alguna pirula circulatòria remarcable, però mira). Un cop allà, el de sempre: saludar a la penya, deixar cartes, inscriure’s i esperar una estona a que surtin els pairings, esperant que al menys a primera ronda em toqui algun dels típics xavalets de la zona per intentar fer 3 puntets fàcils:

* Ronda 1, contra Abraham Ureña amb EBA. Vaaaale, just el que jo volia :P En fi. Abans de començar, em comenta que li toca guanyar a ell (vem jugar a Badalona i vaig guanyar jo).
- Partida 1, comença ell (0-1), faig mulligan. Jugo un Crucible rapidet, ell juga un parell de bàsiques i em fa un Duress que mostra Welder i Dreadnought. Faig topdecking a Strip Mine, la baixo i ell comenta: “has robado ESO???”. Doncs sí… li peto les terres, i amb tot l’amor que tinc a la taula, concedeix en dos o tres torns. “La mocha de Riera”, comenta. 1-0.
- Partida 2. Poca cosa a dir, no robo res interessant, i em mata rapidet amb un Confidant i un Tinker a Colossus. 1-1.
- Partida 3. Molt gran aquesta. No per que jo faci gran cosa, que no és el cas ja que tampoc robo gaire tonyina, a part d’activar una Jester’s Cap i retirar-li el Colossus i dues Serenity. Però ell ha jugat un Confidant, i tots dos ens anem enfonsant en el total de vides més o menys a la mateixa velocitat (ell ensenya una FoW que el baixa de 12 a 7 punts, cosa que s’agraeix). Fins que jo estic a 4 punts, i tinc en joc una Barbarian i Threshold, però no tinc més manà vermell, i ell està a 1 després de revelar un Vampiric. En el seu torn, m’ataca (vaig a 2), juga un Brainstorm i fa cara de no tenir ni una sola terra a la mà… torna dues cartes i juga un Demonic per buscar una Swords per remoure’s el Confidant al seu següent manteniment (i barrejar la llibreria). Tot plegat molt ben pensat, però en el meu torn faig topdecking a Mountain. La baixo, activo la Barbarian i guanyo. Per cert, la seva següent carta era un Black Lotus. 2-1, 1-0, 3 punts.

* Ronda 2, contra David Magallón amb U/R Stacks. És un dels maños que està venint darrerament als tornejos.
- Partida 1, comença ell (0-2). Surto de Workshop-Esfera, i ell em fa Strip Mine a la Workshop, cosa que em deixa sense manà i en bastant mala posició (tampoc tenia cap meravella en mà). Però llavors fa una Wheel of Fortune, i en les 7 cartes que robo hi ha una Mask, un Dreadnought i manà per un tubo. Fiesta! Jugo la Mask, jugo el 12/12 i la cosa dura dos torns més. 1-0.
- Partida 2. Ell va jugant totes les Smokestacks del seu deck, de forma que no arribo mai a tenir suficients permanents en taula; a més té dos Welders, i entre una cosa i l’altra no puc arribar a jugar la Mask i els TRES Dreadnoughts que he anat robant, i total, quan en puc baixar dos, tampoc els hi puc donar la volta… Acabo concedint per tenir temps de jugar la tercera partida. 1-1.
- Partida 3. Fa cara de tenir bona mà. Jo començo amb Workshop, Crypt, Karn, Chalice de 0, i de sobte la cara li canvia de cop. El mato en el temps que li costa al Karn fer els 20 de dany. A l’acabar la partida em diu que de mà inicial tenia Workshop, Ancestral, Loto, Crypt i 2 Moxes. És molt gran el Chalice of the Void!! 2-1, 2-0, 6 punts.

* Ronda 3, contra Daniel Riera amb 5 Color Stacks. Un altre cop duel fratricida (no, no som germans, ni parents ni res, al menys que nosaltres sapiguem). És curiós com el DCI Reporter emparella a la gent, és la tercera o quarta vegada que jugo amb l’altre Riera aquest any (i jugar contra Ureña s’està convertint en costum).
- Partida 1, comença ell (0-3). Surt de Smokestack de primer torn, recolzada amb la Mana Crypt. Jo surto de Mask-Welder cap per avall, i entre terres i Moxes sacrificables tinc temps d’esperar que sacrifiqui la Crypt abans de girar el Welder i intercanviar-li la Smokestack per la Crypt. Després baixo un altre Welder, un 12/12 i ja està, 1-0.
- Partida 2, baixo un Dreadnought més o menys ràpid, li fa una Swords quan està a 2 vides, i faig topdeck a Triskelion. 2-0, 3-0, 9 punts.

* Ronda 4, contra Francesc Balcells amb B/R Hate amb Shattering Sprees de base :P
- Partida 1, comença ell (0-4). Les Masks se’n van de vacances, em fa un Duress, veu el 12/12, i com no coneix el combo amb la Màscara em pregunta com el baixo. “Espero que ho vegis durant la partida”, li dic. I no és el cas; després de fer-me un Shattering a no sé què tenia jo en joc, i de rascar-me una estona amb Mishra’s Factorys i Carnophages, em baixa un JUZAM DJINN que m’estampa contra el sostre en dos torns. Impressionant. 0-1.
- Partida 2. M’entro tota la carn que tinc al side (4 Juggernauts i 2 Razomane Masticores). El guanyo amb un Triskelion i algun altre bitxo gordo. Les Masks segueixen de vacances. 1-1.
- Partida 3. Sense notícies de les Masks. Guanyo amb el Karn, que converteix un Crucible i una Esfera en dos bitxos que fan just els 5 de vida que li quedaven després d’una amistosa sessió d’intercanvi d’hòsties amb els altres bitxos. 2-1, 4-0, 12 punts. De les Màscares, ni rastre en tota la ronda (les hi ensenyo a l’acabar per que vegi com baixo els 12/12s).

Hora de dinar. Després de jugar una mica a fer de refugiat d’alguna random neteja ètnica barallant-se per les racions de menjar subministrades per l’ONU, em casco un parell de trossos de pollastre, una amanida de pasta, i posteriorment una birra i un anís al bar del poble, amb vistes a la Giralda surreal que hi ha a l’Arboç. I després ens diuen frikis a nosaltres. En fi, hora de tornar al torneig.

* Ronda 5, contra Miguel Ángel Díaz Wette amb URPhidian 16-counterspell Nazional Sozialisten Deutscher Arbeit Partei. Stalin contra Pol Pot. La cosa promet.
- Partida 1, comença ell (0-5), faig mulligan. La partida s’allarga bastant, cosa que no em convindria gens, si no fos per que li puc colar 3 Sphere of Resistance que fan que em pugui fer, com a molt, un counter per torn. En un moment donat llenço una Smokestack, em fa counter, en el següent torn en llenço una altra, em torna a fer counter, es queda tapejat (o sigui, només amb dos de manà disponibles) i aprofito per colar la Mask. Al següent torn baixo el 12/12, i el mato ipso facto. 1-0. Què gran que és la esfera, si us plau!!
- Partida 2. Torno a entrar tots els animals del sideboard, i pel que veig del seu total de vides el mato a base de Juggernauts i/o Triskelions. 2-0, 5-0, 15 punts i pactant estic al Top 8 per primer cop des de desembre passat. Ja era hora!

* Ronda 6, pactem amb Adrià Galitó. 0-0, 5-0-1, 16 punts.

* Ronda 7, pactem amb Oli Satizábal. 0-0, 5-0-2, 17 punts. Me’n torno al bar del poble, a fer una birra i un cafè i llegir el Marca (apassionant, per cert).

* Top 8, contra David Morales amb 9-Strip effects MUD.
- Partida 1, començo jo!!!!! (1-5), faig mulligan. Ell baixa una Masticora ràpida, i jo, un 12/12 poc després. Donat que 12>>4, el seu total de vida arriba a 0 bastant abans que el meu. 1-0.
- Partida 2. Festival: Robo el Gorilla Shaman, la Tolarian Academy, N artefactes, em puc menjar el seu Null Rod, jugo Karn, Strip, Crucible, Shattering Spree a no sé quin dels seus artefactes (crec que el Crucible), i el mato amb el Karn i els artefactes transformats en bèsties. 2-0 i al Top 4. Em reitero infinitament: Quan robes bé, aquest deck és gustosíssim.

* Top 4, contra Adrià Galitó amb Bomberman.
- Partida 1, comença ell (1-6). Una partida una mica absurda, cap dels dos fa gran cosa, ell es va carregant de counters, jo el vaig picant amb un Welder que s’avorria, ell em pega amb uns Salvagers, fins que roba el Trinket Mage i m’envia cap a casa en un pim pam. 0-1.
- Partida 2. M’entro un mínim de 13 cartes del side (bitxos, Jesters, Tormods i Sprees), i per tant m’he de treure el combo. La cosa funciona, i a base d’atacs de Juggernauts l’arribo a gunayar abans que tingui temps a muntar el combo. 1-1.
- Partida 3. Faig mulligan. Arribo a tenir un Welder actiu, amb un Juggernaut (descartat amb el Bazaar) i un Jester’s Cap (amb el que li he retirat les Spellbombs) al cementiri, i amb 2 moxes en joc, però m’empano (cosa rara, eh gossos?) i no faig els intercanvis correctes (per exemple, en un moment que m’ataca amb el Salvager, no li liquido ipso facto amb el Juggernaut), i al final, em baixa una Pithing Needle i jo no recupero un Triskelion que tenia recent posat al cementiri pensant que podia fer-ho en resposta a que ell nombrés “Welder”. Ja, ARA ja ho sé que no es pot. Per tant, em quedo bastant en calces mentre ell em liquida en mode beatdown amb un Salvager i un Trinket Mage. 1-2 i cap al Carrefour.

En fi, recullo el premi (una Tropical, una Plateau i cinc sobres de Coldsnap en els que no em surt res decent), recullo les actes del torneig i torno cap a Barna en el cotxe d’en Monrabà, amb Xavi Bernat i Adrià, escoltant com el Barça humilia metòdicament al Español a la Supercopa. I molt bé.

Moraleja: Real men play combo, però pegar de 12 en 12 també mola.

A passar-ho bé!

1 Comments:

Blogger Kelwyrm said...

Felicitats... marikita.

12:43 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home